UWAGA: Komunikat o zamknięciu serwisu 5 maja 2024 roku.

CO CHCESZ ZROBIĆ?

Wymień produkt Np. gdy nie pasuje Ci kolor lub rozmiar.
Jak wygląda proces wymiany?
  • Wypełniasz formularz wymiany. Możesz tego dokonać w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki!
  • Wybierasz sposób realizacji: odbiór osobisty lub wysyłka (sprawdź koszty).
  • Odsyłasz produkt na nasz adres razem z wydrukowanym formularzem otrzymanym mailem.
  • Po otrzymaniu produktu oraz płatności za wybraną opcję dostawy przystąpimy do realizacji wymiany.
  • Wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania.
  • Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Zwróć produkt Bez powodu możesz zwrócić produkt przez 14 dni.
Jak wygląda proces zwrotu?
  • Wypełniasz formularz zwrotu.
  • Odsyłasz produkt na nasz adres razem z wydrukowanym formularzem otrzymanym mailem.
  • Po otrzymaniu produktu zwrócimy Ci koszty produktu oraz dostawy w terminie 14 dni roboczych.
Złóż reklamację Np. gdy produkt jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem (błędny wzór, kolor itp.)
Jak wygląda proces reklamacji?
  • Wypełniasz formularz reklamacji.
  • Określasz powód reklamacji i załączasz zdjęcia produktu.
  • Określasz swoje oczekiwania: wymiana na nowy towar lub zwrot.
  • Weryfikujemy reklamację po naszej stronie (do 14 dni roboczych).
  • Wysyłamy maila ze statusem reklamacji oraz dalszymi krokami.
  • Jeżeli Twoja przesyłka jest uszkodzona - sprawdź

Tych produktów nie można zwracać lub wymieniać.

Produkty z własnym nadrukiem

Czyli stworzone za pomocą kreatora nadruków

Produkty spersonalizowane

Czyli stworzone pod Twoje wytyczne (np. z podanym imieniem, dniem, miesiącem etc.).

Ładowanie...